Centrinė Meksika: mūsų kelionės maršrutas

Kelione i Meksika

Praėjusią žiemą leidomės į nuostabią kelionę po Centrinę Meksiką ir čia atradome ne vieną įspūdingą vietą.

Centrinė Meksika didžiuojasi autentiškais miestais, žymiais istoriniais objektais ir kvapą gniaužiančia gamta. Keliaudami po šį regioną, turėjome galimybę artimiau pažinti Meksiką iš visų pusių.

Norime pasidalinti savo savaitės trukmės maršrutu, kuris neabejotinai patiks aktyvaus poilsio mėgėjams bei gamtos mylėtojams. Šį kelionės maršrutą taip pat rekomenduojame tiems, kurie nori atsiriboti nuo masinio turizmo ir pamatyti „tikrą” Meksiką – keliaujant rodėsi, kad esame vieninteliai užsieniečiai, sutikome tik vietinius turistus.

Tiesa, šiuo maršrutu gali būti gana nepatogu keliauti savarankiškai dėl sudėtingo susisiekimo tarp lankomų vietų. Patariame keliauti su privačiu vairuotoju arba gidu, kuris jus lydėtų visos kelionės metu. O dar geriau – prisijungti į mūsų partnerių organizuojamas keliones mažose grupėse su lietuviškai kalbančiu vadovu. Artėjančias keliones į Meksiką rasite čia!

1 DIENA

Mūsų kelionė prasidėjo Meksikos sostinėje – Meksike. Šis judrus ir gyvybingas miestas leidžia puikiai susipažinti su spalvinga visos šalies kultūra ir istorija. Aplankėme žymiuosius lankytinus objektus: Nacionalinius rūmus, Konstitucijos aikštę (Zocalo), Švč. Mergelės Gvadelupės baziliką, Alameda parką ir kitas įspūdingas vietas. Pasiklausėme gyvos mariachi muzikos, paragavome autentiškų čiurų ir pilni įspūdžių keliavome toliau.

2 DIENA

Iš Meksiko keliavome į Dievų miestu vadinamą Teotihuakaną. Tai yra garsi istorinė vietovė su išlikusiais majų civilizacijos griuvėsiais. Sakoma, kad Teotihuakanas yra lankomiausias Meksikos muziejus po atviru dangumi. Po archeologinių atradimų ir piramidžių tyrinėjimo mūsų laukė Tolantongo urvų parkas ir maudynės karštosiose versmėse. Unikali vieta atsipalaiduoti ir pasigrožėti gamtos stebuklais!

3 DIENA

Naktį praleidę Tolantonge, ryte tęsėme pažintį su čia esančiais įspūdingais urvais. Turėjome galimybę pasilepinti naturaliu SPA tarp stalaktiktų ir stalagmitų. Po šių išskirtinių procedūrų, leidomės į kelionę link Xilitla miesto. Dėka vaizdingo maršruto, apie 7 val. trukusi kelionė neprailgo – grožėjomės egzotišku kraštovaizdžiu, kurį puošė kanjonai, kalnai ir kelių vingiai.

4 DIENA

Ketvirtąją kelionės dieną pradėjome tyrinėdami Xilitla, vadinamąjį protėvių miestą. Visai šalia jo driekiasi kavos plantacijos ir laukinės džiunglės, kuriose aplankėme Las Pozas – Edvardo Jameso sukurtą siurrealistinį sodą. Fantastiški vaizdai ir magiška atmosfera čia išties gniaužia kvapą. Po to vykome į didįjį Kregždžių urvą (Cave of Swallows), kuriame, kaip išduoda pavadinimas, glaudžiasi daugybė paukščių. Saulei leidžiantis, galima stebėti, kaip milžiniški pulkai paukščių grįžta į savo lizdus olose.

5 DIENA

Šią dieną paskyrėmė nuostabiąjam Tamulo kriokliui. Plaukiodami tradicine valtimi Tampono upe, mėgavomės unikaliu krioklį supančiu kraštovaizdžiu. Nuotraukos kalba pačios už save…

6 DIENA

Mūsų kelionė tęsėsi su išvyka į Puente de Dios urvą ir Tamasopo krioklius (Cascadas de Tamasopo). Šios gyvybe ir žaluma alsuojančios vietos tikrai patiks gamtos mylėtojams. Puente de Dios kviečia paplaukioti smaragdiniame vandenyje, apsuptame unikalių uolienų, o Tamasopo žavi galingais kriokliais ir egzotiška augmenija. Po šios išvykos keliavome į žavingą San Luise Potosi miestą, kur mūsų laukė trumpa ekskursija. San Luise Potosi garsus dėl čia esančių aukso ir sidabro kasyklų bei miestą puošiančios didingos architektūros.

7 DIENA

Iš San Luise Potosi oro uosto skridome į Kankuną (Cancun) ir savo kelionę vainikavome poilsiu Jukatano pusiasalyje. Kelias dienas gyvenome džiunglėse pas šamanus, o po šios neeilinės patirties apsistojome žavingame Puerto Morellos miestelyje. Ramus poilsis prie smaragdinės jūros, kerinti tropikų gamta, meksikietiškas maistas ir gera kompanija – ko daugiau reikia nuostabių atostogų pabaigai?

Daugiau užfiksuotų kelionės akimirkų

Už nuotraukas dėkojame VaiEye Fotonuotykis.

Jei ir jūs norite turiningai pakeliauti po Meksiką, kviečiame prisijungti į mūsų partnerių organizuojamas keliones – visą informaciją rasite čia.

Daugiau įspūdžių iš kelionių, naudingų patarimų ir aktualių diskusijų – Facebook grupėje Meksikiečiai!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Norėdami pagerinti jūsų naršymo kokybę, naudojame slapukus. Paspaudę "Sutinku" sutiksite su slapukų įrašymu.